Torsdagen den 22 oktober 2020

Publicerad 2020-06-25

Lite blandad info till alla tävlingsdansarföräldrar

Från och med i år kommer stipendierna som delas ut på Showdansskolan Flex show i december, att delas ut till samtliga tävlingskategorier (disco, slow, engelsk freestyle, konstnärligt eller street) solo/duo, till de som under året kommit upp i champion. Förändringarna beror på ändringar i hur man går upp i klass samt att dansskolan har dansare i många kategorier.

Har du inte betalat in medlemsavgiften (300kr) för i år är det dags nu. Gör din inbetalning av medlemsavgiften till Föreningen Flex postgironummer 291481-0 eller swish 1235021993. Märk betalningen med namn (dansaren) och 10-siffrigt personnummer.
Det är obligatoriskt att vara med i Föreningen för alla som dansar i FLEX tävlingsgrupp eller tävlar för FLEX. Vi kommer inom kort att se över årets avgifter och påminna er som inte betalat.

Och vi planerar för att New Body- försäljningen (som brukar dra i gång under våren) drar igång under hösten.

MVH